TENTANG SESEORANG

My photo
im juz a simple crazy guy....

Friday, February 26, 2010

10 AKTIVITI YANG PALING AKU RINDUI


1)Bermain skuasy
Aktiviti kesukaan aku pada waktu petang.Aku slalu men ngan migiew ngan mokge.Slalunye aku kalah.Pernah gak lawan Ismal ngan Zier.Haha.Pernah waktu foundation kerana ketagih men skuash walaupun esok ade final paper tp lepas blaja kt IRC aku ajak mokge men skuasy.urm.


2)Maen volleyball
Rindu sangat game celah bedah.Mungkin ramai tak tahu name celah bedah sebenarnya adalah ilham aku untuk pasukan voli for Village Tournament.2 kali ktrg masok 2 kali jdi naib johan,urm,.Then ia mula digunakan untuk mewakili group PE.Aku rindu nak spike.Rindu nak men ngan member2.Slalu x cukup ptg malam pon ktrg turun men voli.


3)Lepak maple
Ini adalah activity wajib.Aku selalu lepak ngan rumate,zaim n fifi.Mane lgi kalo bukan pakar megie goreng.Warung ameeth.Huhu.Kepunan nak mkn meggie gorg ngan roti bkr telor manis.


4)Lepak kafe v5
Kafe v5 sebenarnya adalah kafe yang paling istimewa kt utp.Pe yang bes kat cni bnyk stall so banyak choice makanan.Then zaman dulu2 slalu on9 kt sini sbb ade wireless.Biasenye aku on9 ngan junny, fifi n khaleb.Huhu.Maple die pon ok la.Lagi 1 air mangga ngan nasi lemak die mmg superb.Kt cni gak slalu men Uno ngan geng celah bedah.


5)Karok
Antara destinasi aku kalo keluar.Karoke fav aku adalah kat Ebox Ipoh khususnya hari Khamis.Murah k 10ringgit tok 4 jam.Aku slalu g karok ngan Zaim,Fifi,Junny,Tia,Esah,Konar dan ramai lagi la.Lagi wajib aku mestilah Tapi Bukan Aku.Zai mesti nyanyi lagu Anuar Zain.Junny nyanyi aku scandal.Aku pakar dalam membuat suara folseto.huhu.Berangan.


6)Misi entiti
Ini adalah perkara yang pelik.Aku Syahmi Zaim Fifi gemar mencari hantu.Pernah ktrg pergi Lahad, Menglembu kononnya cari entiti.Hehe.Tak cukup ngan 2 babak hiris tangan zaim tok korbankan darah men Spirit x kan aku lupe.


7)Pergi berkelah kt air terjun
Ini juga adalah hobi aku mungkin ramai tak tahu.Cakap je ape2 air terjun kt Perak semua dah aku pergi.Pergi Chemor 2 minggu skali k.Ada gak trip ngan celah bedah.Aku prefer sungai compare pantai.Pantai panas k.Tp trip celah bedah ke Pangkor juga aku akn ingt.Kat tganu pon aku ngan migiew slalu g betong k.Naek moto lgi.Hehehe..


8)Bowling
Walaupon aku x reti men bowling tp aku suka gak la sbb ble hangout ngan kwan2 mesti jdi meriah.Orang yang pandai men bowling adalah Oli, Fifi dan Migiew.Mokge pandai campak bola k.


9)Aktiviti memasak di bilik
Aku ngan Syahmi slalu msk megie,sosej la,wat kopi la.mcm2 la.Huhu kadang2 aku menghidangkan masakan kami kepada tetamu wajib iaitu Ffi dan Zaim.Hehehe.Rmai x tahu aku ske tgk makanan yg aku wat org len abeskan.2la sbb kalo dtg blik kami mesti aku menjamu makanan.Ia memberi aku kepuasan khususnya mereka yg slalu lapar.Untuk syahmi aku rindukan bilik 2 namun paling aku rindu pengalaman dapat rumate yang sekepala.Nak tgk muvie horror lgi.I da tgk k cte a moment 2 remember yg i janji nk tgk dlu.Hehe.


10)Debat
Aku rindu nak berdebat.Huhu tuhan je tahu bila kehilangan hobi sejak kecil.Tapi ini bukan bermaksud dunia aku akan berakir aku sekarang ade hobbi bru..nanti aku akan ceritakan 10 hobi baru aku k.Tunggu k.

3 comments:

  1. huhu...post yg menarik..

    p/s: awass...meks pakai wordpress OK...bukan blogspot...please take note...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. aku pon da start rindu maplei. haha.

    ReplyDelete