TENTANG SESEORANG

My photo
im juz a simple crazy guy....

Tuesday, February 23, 2010

15 FRENSKU

Firstly aku ingin ceritakan tentang rakan2 aku sebagai penghargaan kepada jasa mereka yang menceriakan hidup ini.Mereka ini adalah orang yang selalu membantu aku cuma aku...i luv u guys so much...gogo celah bedah...

1)FIFI

Fifi adalah seorang yang sangat pelik.Pada mulanya susah nak paham die tapi lame2 kitrng menjadi kawan yg sgt baik.Mungkin orang x nampak kitorang slalu bersama tp kami share a lots of thing.Fifi sgt sensitif dan mudah terasa dengan strangers tp bile dengan kawan2 die sgt open dan memahami.Aku selalu masam muka dengan dia tapi at last dia orang yang banyak membantu aku dan tempat untuk aku mengadu..Luv u so much fifi...
Perkara paling dirindui: Melihat dia meracau sambil merapu-rapu..hehehe

2)MIGIEW

Migiew @ zik @ zara adalah merujuk orang yang sama..Dia adalah seorang kawan yang sangat baik dan aku sangat selesa kalo hangout dengan dia..Die seorang yang sangat tidak berkira dengan aku sbb tu aku sangat tidak berkira dengan dia..Dia adalah tempat terbaik untuk meluahkan perasaan dan seseorang yang sangat best..Juga merupakan teman sukan aku dan teman hangout di terengganu...Yang penting aku x pernah gado ngan die hidop aku ngan die slalu gelak je...seriously seorang yang aku x nak ilang dlm idop..poyo je..hehehe
Perkara paling dirindui: Naek moto gigih g ipoh...banyak kali jugak

3)NORA

Nora @ Esah adalah individu yang sama..Hot stuff dalam celah bedah...Dia seorang yang sangat memahami..Dia selalu ada bila aku memerlukan seseorang..Dia adalah seorang yang sangat setia dengan aku dan merupakan perempuan yang paling aku rapat sbgai kawan...Kitorg pernah share tentang family dan mcm2 lagi la..Aku rindu sgt kt dia..
Perkara paling dirindui: Melegar-legar keliling UTP sambil share masalah


4)SYAHMI
Dia ni rumate aku once upon a time..Selama aku ade rumate die la rumate plg bes...x pernah berkira dengan aku...abes final exam dia la ambik aku..hehehe...Aku tau aku banyak menyusahkan dia..Die seorang yang sayang family and i hope he feels im a part of his family...Kitorang slalu pillow talk sebelum tido n share opinian bout many things..Aku blaja banyak tentang kereta ngan die...
Perkara paling dirindui: Tengok cite horror malam2

5)ZAIM
Dia seorang yang begitu hebat memuji diriku...Bak kate syahmi mulut sangat manis..Seorang yang sangat sporting dan aku suke keluar dengan dia..Mula kenal dia dalam kelas menari then dia la bnyk ajar aku menari...Die ni jugak kawan sukan aku bile migiew pergi intern aku slalu trun men bola tampar ngan die..die hebat spike k...
Perkara paling dirindui: Aksi spirit of the coin,,,die rela korbankan darah,,hehehe


6)JUNNY
Sebahagian hidup aku kt UTP mmg dijodohkan dengan Junny..Siapa x kenal pendebat Malalysia yg plg comel..sah2 Junnyaruin Anak Barat...Aku sangat mengagumi die dalam debat dan kami sangat kompetitif...Pernah aku sorok facts waktu debat tp aku da mntk maaf..hehehe..Dia seorang yang sangat baik..Dia la selalu mengajar aku kalo aku x pham x jemu2 ingatkan aku pasal assignment...To junny chaiyok2 tok debate....nnti aku tlg la pe yg patot k...
Perkara paling dirindui: Mestilah berada dalam team yang same..


7)
OLIVER
Oli adalah seorang yang sangat baik..Dulu kami slalu share pasal family..Dia tak suka org gngu waktu tidur dia tp aku slalu gangu dia especially waktu study week..Die seorang yang x pernah jemu mengajar aku n ingatkan aku tok wat assignment..Dia adalah star dalam gang aku sbb sgt berbakat pandai nyanyi n menari tradisonal..
Perkara paling dirindui: Mengurut dan diurut Oli...huhu


8)MOKGE
Dia juga adalah seorang yang sangat sensitif dan mudah menangis..Tapi hatinya sangat baik dan terpuji..Dia adalah guru dan rakanku dalam sukan...Dia orang yang mengajar aku main skuasy dan tak pernah dalam hidup aku, aku berjaya kalahkan dia,,urm,,Die seorang yang sgt supportive dalam segala perkara..Biarpun lebih muda dari aku,,dia jauh lebih matang..
Perkara paling dirindui: Melihat mokge servis maut vollleyball sambil pkai cekak mrah


9)TIA
Tia @ Atiro @ Atiarosa adalah orang yang sama..Dia adalah seorang yang mempunyai keyakinan yang tinnggi k...Aku dengan dia mmg sekepala slalu kuar sme2 ngan dia dan bila kuar karok adalah satu kewajipan..Dia adalah seorang yang sgt komplex terutamanya dalam percintaan...sukar untuk memahami tetapi dalam persahabatan dia seorang yang sangat memahami aku...
Perkara paling dirindui: Karok lagu duet dengan tia

10)PLIN
Seorang yang sangat cute...Aku suke perangai die sbb dlm celah bedah pmpuan dia plg cool..Aku satu class well log dgn dia..Dia la yang slalu kol da bgon ke blom tok g klaz...Sangat sweet k...Aku suka tgk dia dressing sgt sempoi kalo boleh mmg aku nk pinjm bju t-shirt die..Dia adalah kawan yang sangt caring dan slalu membantu aku dalam blaja...
Perkara paling dirindui: Saat2 bekerjasama dalam test Well Log

11)FAT
Bagi aku dia adalah individu paling menonjol dalam celah bedah wanita sbb dia adalah seorang yang sangt sopan n cantik inside and out,,hehehe..Dia sgt baik dan inocent..Dia juga seorang yang pandai dan merupakan satu2nya pencabar Oli dan Junny dalam kelas..Dia slalu tnye kat aku,,,"Hairul ko ok x ni??"..Maknenye dia seorang yang sagt caring...
Perkara paling dirindui: Blik KL sme2...sorry x pandai drive lg waktu 2

12)PIKA
Juga merupakan kawan sekelas dengan aku waktu Well Log..Dia seorang juga rakan untuk aku study well log..Rindu time sme2 pergi n balik klaz well log...Sama2 support sesame kite dlm well log..Slalu ambil tahu tentang aku g klaz well log ke x...Pika thank you sbb bnyk tolng aku...Dia juga seorang yang sgt setia especially dalm cinta..huhu..susah nak pham cinta wanita,,hehehe
Perkara paling dirindui: Sme2 gigih untok klaz well log...hehehe


13)KONAR
Dia adalah kawan yang paling kontroversi..Walaupun aku slalu carot die die tetap baek ngan aku,,thanx konar,,,banyak mengajar aku tntg dunia plu...hehehe,,,Die slalu tukar2 kapel bemakna die sgt hots..hehhee...rindu nak bergurau dengan konar lagi..dan memberi pinjam bju2 yang mane masih ade DISANA..hehehe..gurau je..
Perkara paling dirindui: Mendengar cerita tentang scandal2 Konar

14)ZIER
Dia juga seorang yang pelik.Lagi pelik dr Fifi..Susah nak memahami zier ni..Dia juga adalah rakan skuasy aku..Tapi yg penting x pernah kalah dengan die k..huhu...tp skrg x taw la..Diaseorang yg periang dan sangat gedix..Dia adalah org plg cute la dalam porok2 batch die...
Perkara paling dirindui: Men skuasy..hrp leh bttle lgi


15)KORI
Dia adalah individu paling pintar dalam gang ini..Awas dengan mulut dia k sangat berbisa kalo mulut dia cium ular pon ular yang mati..hehhee..Tapi die sbnrnya seorang yang sangt baik dan penyanyang...Dia juga seorang yang sngt tektikal dalam bermain UNO..hehehe...
Perkara yang paling dirindui: Bermain Uno dengan Dewa buku

7 comments:

  1. mish u so much erol..
    i dahla bilik sorang2...slalu je tringat u..sgt2 bosan ye idup utp sem ni..uwaa..
    thanx for da entry..tp my pic burok..ahah..xper..x ksah..as long as u remember me..huhu~

    ReplyDelete
  2. gituh..dlm puji memuji ade unsur2 carut gak kan..hehe..kerols sgt..mak taste part tia,seorg yg komplex dlm percintaan..hehe..tia sgt..dtg la kl plak noks..kiter jln2 share mslh bgai kt kl..bole usha2 jantan,gituh...

    ReplyDelete
  3. awas nora..
    hehehe,,
    nanti jumpa jugak uols,,
    rindu kt kulit geboo uols..

    ReplyDelete
  4. chantek sgt u'ols...i'ols pun rindu nk maen UNO ngan u'ols...rasa mcm sunyi skit la plak...

    p/s: malasnya nk FYP & FYDP ni!!!!

    ReplyDelete
  5. nota: i'ols nk letak link post ni kt post blog meks...mintak permisi yer!!!

    ReplyDelete
  6. ambik je uols...
    x ilang pon kechantekan i kalo uols letak...

    ReplyDelete
  7. pepek kan kau....fifi adalah pelik...ko pelik jugak kwn ngn aku...so kte adalah kwn yg pelik...saling memahami kepelikan masing...rindu kaw hairulllsampai mutah darah aku sebut pn x pandai muak...heheheh....buat la post lagi k...

    ReplyDelete